נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש
חיפוש

תקנון ותנאי שימוש

תנאי שימוש באתר “ספריית הדרכה”

אתר “ספריית הדרכה” (להלן “האתר”) בכתובת www.hadracha.org.il, הוא אתר האוסף מידע בנושא הדרכה ופעילויות לילדים ובני נוער.
האתר בבעלות פרטית, הנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן.
הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון ותנאי שימוש אלו (“התקנון”). אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגלישה באתר וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון, והוא מהווה חוזה מחייב בינך לבין הנהלת האתר.
תקנון השימוש באתר הנ”ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד. הכותרות והתוכן המפורסם באתר מיועד לנוחיות בלבד ואין לייחס לו משמעות אחרת.

הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת, לעדכן את האתר וכל תוכנו, ולעדכן את שירותו של האתר, וזאת ללא צורך בהודעה מוקדמת או אזכור במקום מסוים, על הגולש להתעדכן עצמאית בשינויים אלו.
עם השימוש באתר הנך מתחייב לוותר על כל טענה ו/או תביעה כנגד אתר ״ספריית הדרכה״. אם אינך מסכים לתנאי השימוש המפורטים או לחלק מהם, אל תעשה שימוש באתר.
תנאי השימוש חלים על כל שימוש שנעשה באתר או בתוכן המצוי בו, גם אם הוא תוכן שהודפס מהאתר.

1. קניין רוחני
האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות קבצי מדיה לרבות גרפיקה, סרטונים, תמונות, טקסטים, מתכונים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ”ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר “ספריית הדרכה” ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר “ספריית הדרכה״.בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.
2. תוכן האתראנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג׳ או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת. לא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

3. קישורים חיצוניים
קישורים באתר אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

4. התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של “ספריית הדרכה” ואין לעשות בהם שימוש אשר נוגד את האמור בדף זה. במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

5. מדיניות פרטיות
מידע פרטי אודות המשתמש באתר, אשר נמסר דרך האתר, ישמש למטרה לשמה נמסר בלבד כאמור והמוסכם בתנאי שימוש אלו. האתר והנהלת האתר לא תעביר כל מידע שנמסר באמצעות האתר לגורמים שלישיים ללא הסכמת המשתמש. הנהלת האתר נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

6. שימוש בקוקיז – עוגיות ופרסומות של צדדים שלישיים
אתר ״ספריית הדרכה״ עושה שימוש בעוגיות (קוקיז), כדי לשפר את מהירות ויעילות השימוש במערכת ע״י הגולשים בו, כדי לאסוף נתוני סטטיסטיקה על שימוש באתר ״ספריית הדרכה״, במידע המוצג בו ובערוציו, זאת על מנת להציג לגולש תכנים מותאמים אליו ולתחום עניינו. עם כל שימוש באתר או תוכנו, מאשר המשתמש את תנאי שימוש אלו, את שימוש האתר בעוגיות ובמידע הנאסף.

7. מידע חיצוני, מידע מסחרי ופרסומות
אתר ״ספריית הדרכה״ לא יישא בכל אחריות ו/או חסות לתוכן המידע המסחרי ו/או הפרסומות שיוצגו או יפורסמו באתר. פרסום המידע המסחרי ו/או הפרסומות אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש שירותים ו/או מוצרים. כמו כן, אתר ״ספריית הדרכה״ רשאי להוסיף מידע מסחרי ופרסומות בכל מקום באתר, לא תהא למפרסמים ו/או לגולשים שום טענה, דרישה, תמורה או תביעה בעניין. אתר ״ספריית הדרכה״ כולל בתוכו קישורים לאתרים חיצוניים. אתר זה אינו נושא באחריות כלשהי לתכנים המופיעים באתרים אחרים ו/או לכל נזק שעלול להיגרם בעקבות שימוש באתרים אחרים.

8. כתיבת תגובות באתר ״ספריית הדרכה״
אין לפרסם באתר ״ספריית הדרכה״ תגובות המפרות כל דין, לרבות תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות גזעניות, תגובות לביצוע הסתה, וכל תגובות שמפרות זכויות. הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה הוא כותב התגובה.אתר ״ספריית הדרכה״ שומר לעצמו את הזכות לא לפרסם תגובה ו/או חלק ממנה ו/או למחוק את התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי ו/או בהתאם להוראות משפטיות.

9. אחריות
הגולש מצהיר כי ידוע לו שבמידע המפורסם באתר עלולות להיות טעויות כי לאתר לא תהיה כל אחריות כלשהי בגין בשימוש שיעשה הגולש באתר ובתוכן הנמצא בו, וכו בגין תוצאות ונזקים כלשהן העלולים להיגרם כתוצאה מהשימוש בהם בצורה ישירה או עקיפה. השימוש שיעשה במידע המצוי באתר הוא על אחריות הגולש בלבד. אין לראות בכל חומר המפורסם באתר כמידע רפואי שיש להסתמך עליו. אין לראות בכל חומר המפורסם באתר כייעוץ רפואי ו/או המלצה רפואית ו/או תחליף לטיפול.

10. פרסום פעולות או פעילויות באתר
משתמש המעביר תוכן אל האתר, לרבות פעולות, פעילויות, משחקים, תמונות, טיפים, כתבות וכו׳, מסכים בזאת כי האחריות בתכנים אלה חלה עליהם בלבד, לרבות אחריות לנזק ו/או פגיעה בצד שלישי.

11. שליחת ניוזלטר, עדכונים ופרסומים
במידה והמשתמש נתן את הסכמתו לכך, קיבל אתר ״ספריית הדרכה״ את ההסכמה לשליחת דברי פרסומת – במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ו/או מסירת כתובת מייל, המשתמש מסכים ומאשר למפעילת האתר ו/או לצדדים קשורים לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת ועל פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים מקבוצת מפעילת האתר לרבות אתרים המופעלים ו/או מנוהלים על ידי מפעילת האתר ו/או צדדים קשורים, לרבות הצעות לרכישת נכס או שירות ו/או דיוור פרסומי מכל סוג שהוא ו/או הודעות מערכת ו/או הודעות שירות ו/או הודעות אחרות ללקוחות.
מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. המשתמש רשאי לבטל את הסכמתו ולהפסיק בכל שלב ובכל עת את שליחת הודעות הדואר האלקטרוני מאתר ״ספריית הדרכה״.

12. דין ומקום שיפוט
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב-יפו תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.