פעולת הכי הכי לכיתות ד'-ח', ומטרתה היא גיבוש, הנאה, והצלחת הפרט במשימות. בפעולה זו נעבוד על הערך של כל חניך ונעסוק בהצלחות של כל אחד.
ניתן לשתף את הפוסט בלחיצה על הסמלים למטה.
שם הפעולה: פעולת האקדמיה לגיבורי על
ערך ראשי – הגשמה אישית של הפרט בתוך הקבוצה
מטרות:
1. החניכים יהנו ויתגבשו.
2. הפרט היחיד יבין מה התכונות החזקות שלו.
3. הקבוצה תבין שהיא מורכבת מיחידים.
מהלך הפעולה
פתיחה-
מכינים כרטיסיות בהתאם למשחקים שבוחרים ותולים אותם על הקיר.
מאחורי כל כרטיסיה מסתתרת משימה, על נציג אחד לבחור כרטיסיה ולאתגר חניך אחר מהקבוצה, אפשרי גם לעשות את התחרות בין שתי קבוצות, ישנן משימות שהן קבוצתיות.
המטרה – שכל אחד יבין במה הוא חזק, ומה הוא נותן לקבוצה.
גוף-
ישנן הרבה משימות, המטרה לבחור מה שמתאים לקבוצה שלכם. (כל משימה עושים על כרטיסייה)
1. הכי מתמטיקאי – המשימה : לחשב את סכום הגימטרייה של שמות האנשים בחדר.
2. הכי ספורטאי – המשימה : לקלוע פתקים מקומטים (משומשים) לפח הזבל מרחוק.
3. הכי תנועתי – המשימה : להמציא ריקוד כקבוצה לשיר של התנועה.
4. הכי זמר – המשימה : פינג-פונג שירים שיש בהם שמות של אנשים, ולאחר מכן פינג-פונג שירים שיש בהם שמות של מקומות (אפשר גם בעולם).
5. הכי רעב – המשימה : לאכול חצי בצל או לעשות קרב אכילת קרמבואים (הראשון שמסיים לאכול 6 קרמבואים מנצח).
6. הכי קבוצתי – המשימה : על הקבוצה להעביר תפוז מאחד לשני רק בעזרת הצוואר והפה.
7. הכי חזק – המשימה : לערוך הורדת ידיים / קרב אגודלים.
8. הכי מהיר – המשימה : לשלוח בוואצאפ את המשפט : ״חולצה כחולה ושרוך אדום גבר״.
9. הכי סביבון – המשימה : להסתובב הכי מהר כ-10-15 סיבובים ואז לצייר על הלוח את העיגול הכי פחות עקום.
10. הכי רקדן – המשימה : לרקוד בקבוצה just dance
11. הכי יפה – המשימה : קבוצתית, לעשות מהפך לאחד הבנים ולהפוך אותו לבת, ולעשות מהפך לאחת הבנות ולהפוך אותה לבן.
סיום-
אחרי שמסיימים את כל המשימות, עורכים סבב שכל חניך אומר במה הוא חזק ומה הוא מביא לקבוצה.
הכנות מראש
1. כרטיסיות עם המשימות
2. להביא את המאכלים שצריך להביא
3. מקרן ומחשב, ולחפש סרטונים ביוטיוב של just dance